Külföldi időjárási események
Valószínûleg a szemközti sávban x km-rel hamarabb keresztbe fordult 1-2 zsír nyárigumis kamion, és megteremtették a blockingot. Ezt a blockingot még én sem várnám, ha én is a sorban mögöttük puffogtatnám a benzint. Evvel kapcsolatban annyit, néhány éve talán 2006 elején mentem az M1-en Gyõr felé jó téligumikkal, a 38 km szelvény közelében van egy hosszú viszonylag meredek emelkedõ. Itt a kapaszkodó sávon este 6 körül már állt 8-10 kamion, a külsõ sávban próbált menni 4-5 kamion, mentek kb. gyök2-vel, én a belsõben nyomtam amit bírt a Stiló, ekkor egy kamion elõttem kb 50m-rel be akart elém vágni, iszonyú dudát nyomtam, sikerült megelõznöm, utánam nem sokkal beállhatott a pálya. Este 11 körül jöttem vissza Pest felé, teljes káosz volt, kb. 10 km-en mindhárom sáv tele volt jármûvel, nekik összejött az autóban alvás, talán a közútkezelõ reggelre szabadította fel az M1-st. Ja, vizes hó volt, csak úgy sustorgott az autó alja a hótól oda vissza, visszafelé 50 km-en keresztül 1 autó sem elõzött meg pedig 60-nal jöttem.
Hmm, látod ez jó kérdés!
De a felsõ kamerás felvételbõl mintha azt vettem volna ki,hogy azon az oldalon az autópályán mintha jobban el lenne takarítva a hó.
Talán onnan ki tudták még hozni a kocsikat idõben..
De felmerül a kérdés,hogy akkor a másik sávból miért nem??
De a felsõ kamerás felvételbõl mintha azt vettem volna ki,hogy azon az oldalon az autópályán mintha jobban el lenne takarítva a hó.
Talán onnan ki tudták még hozni a kocsikat idõben..
De felmerül a kérdés,hogy akkor a másik sávból miért nem??