Repülés
Igaz, köszi Bár az útvonal VIE-IST és IST-IKA lesz, azért az sem macerás.
Biztos voltam benne, hogy ismét nagyon ügyesen sikerült repülõjegyet venned. Ehhez te nagyon értesz!
Már alig várom ezekrõl a különleges helyekrõl a képes beszámolóidat!
---------------------
Gábor, azért a Krím-félsziget közelsége adhat okot egy kis nyugtalanságra...
De nem lesz semmi probléma, csak így szabad egy repülõútnak nekivágni!
Már alig várom ezekrõl a különleges helyekrõl a képes beszámolóidat!
---------------------
Gábor, azért a Krím-félsziget közelsége adhat okot egy kis nyugtalanságra...
De nem lesz semmi probléma, csak így szabad egy repülõútnak nekivágni!
Teheránt megcélozva elvileg nem kell problémás légtéren keresztül repülnie a legrövidebb útvonalon sem, pl. Bécsbõl vagy Frankfurtból: Link Link Minden okés lesz. Hú, az ozzie-kiwi út meg irigylésre méltó, de nagyon, remélem hamarosan követjük a példád.
Peti, nagyon jó áron volt jegy Dubajba, ill. pár hónappal késõbb Grúziába, így nem hagyhattuk ki. :]
Peti, nagyon jó áron volt jegy Dubajba, ill. pár hónappal késõbb Grúziába, így nem hagyhattuk ki. :]
Nem turista viszont izgalmas egy teheráni cégnél "tanácsad" a lelkem
-----------
Gábor: mi februárban megyünk Dubaiba, remélem gond nélkül (3 napra, aztán irány Ausztrália és Új-Zéland)
-----------
Gábor: mi februárban megyünk Dubaiba, remélem gond nélkül (3 napra, aztán irány Ausztrália és Új-Zéland)
Teherán...hû, izgalmas "turista célpont".
Reméljük, hogy nyugodt repülõút lesz!
---------
Leifur, nem mondod...bevállalsz egy dubaji kiruccanást?
Reméljük, hogy nyugodt repülõút lesz!
---------
Leifur, nem mondod...bevállalsz egy dubaji kiruccanást?
A légitársaságok ténykedése valóban megér egy misét; a katasztrófa másnapján a Malaysian új útvonalon repült - a szíriai Homs városa felett... a polgárháború egyik legkeményebben "leharcolt" térsége, ahonnan szinte hetente érkeznek hírek katonai gépek lelövésérõl.
Aggódom nagyon, mert a feleségem szombaton repül Teheránba...
Putyin meg... a Nagyvezér megmondta a tutit, lényeg, hogy "eredményes" (WTF????), mégha antidemokratikus is. Éljen az éljen.
Aggódom nagyon, mert a feleségem szombaton repül Teheránba...
Putyin meg... a Nagyvezér megmondta a tutit, lényeg, hogy "eredményes" (WTF????), mégha antidemokratikus is. Éljen az éljen.
Hát, a reakció valóban csak a döbbenet lehet. A gép - elbaltázott akció miatti - lelövésével túl messzire ment Putyin, most talán kicsit keményebben fogják szorongatni a tökét azon nyugat-európai országok is, akiknek ez nem érdeke, persze nagy illúziók nincsenek, nálunk ugye meg még a látszat terén se, pártunk vezetése tudja, hova kell felsorakozni.
Mindenesetre hatványozottan merül fel a légiútvonalak átrendezésének kérdése, Kelet-Ukrajna légterét persze már lezárták, de a az ISIS ellenõrizte Irak felett szinte bedugul az Európa-Öböl forgalom. Mindenesetre az Emirates most váltott, néhány gépük már most is az iráni légtéren keresztül jön az iraki helyett, késõbb ezt minden gépükre kiterjesztik. Etihad, Qatar, Gulfair egyelõre maradnak az Irak feletti útvonalakon.
Kíváncsi vagyok, hogy W6 merre repül majd a januári utunkon. Az A320-nak így is nagyon ki van számolva a kerozin Dubajig, eleve most is csak 144 utast visznek alkalmanként, néha kellett variálniuk a csomagokkal is. Iránon keresztül + 100-200 km lenne az út DWC-ig. Nyilván csak akkor fogják bevállalni a költségnövekedést, ha nem marad más választás. Az Emirates A330-nak persze nem lesz gond a BUD-DXB út Iránon keresztül sem.
Mindenesetre hatványozottan merül fel a légiútvonalak átrendezésének kérdése, Kelet-Ukrajna légterét persze már lezárták, de a az ISIS ellenõrizte Irak felett szinte bedugul az Európa-Öböl forgalom. Mindenesetre az Emirates most váltott, néhány gépük már most is az iráni légtéren keresztül jön az iraki helyett, késõbb ezt minden gépükre kiterjesztik. Etihad, Qatar, Gulfair egyelõre maradnak az Irak feletti útvonalakon.
Kíváncsi vagyok, hogy W6 merre repül majd a januári utunkon. Az A320-nak így is nagyon ki van számolva a kerozin Dubajig, eleve most is csak 144 utast visznek alkalmanként, néha kellett variálniuk a csomagokkal is. Iránon keresztül + 100-200 km lenne az út DWC-ig. Nyilván csak akkor fogják bevállalni a költségnövekedést, ha nem marad más választás. Az Emirates A330-nak persze nem lesz gond a BUD-DXB út Iránon keresztül sem.
Számomra is furcsa volt, de elfogadtam, hogy itt a metneten senki sem szólt hozzá az esethez.
Én mindenesetre azóta is döbbenten és érthetetlenül állok a dolog elõtt.
Én a bild.de német bulvár oldalon néztem élõben az áldozatok fogadását.
Megrázó élmény volt ez is az elõzõ napok általad már leírt barbár történések mellett.
Én napi szinten legalább 1-2 órát olvasok, kutakodom a szerencsétlenségrõl, az okokról, a következményekrõl.
Még nem lehet egyértelmûen kijelenteni, hogy ki okozta ezt a tragédiát...szóval én még kivárok.
Remélem, a bûnösök minél elõbb elõkerülnek és megbûnhõdnek!
Tegnap megkapták a "fekete dobozokat" a maláj hatóságok /mindenképpen furcsa, hogy csak 3 nap elteltével/, remélem ezek által rögzített adatokból közelebb kerülünk az igazsághoz.
Én mindenesetre azóta is döbbenten és érthetetlenül állok a dolog elõtt.
Én a bild.de német bulvár oldalon néztem élõben az áldozatok fogadását.
Megrázó élmény volt ez is az elõzõ napok általad már leírt barbár történések mellett.
Én napi szinten legalább 1-2 órát olvasok, kutakodom a szerencsétlenségrõl, az okokról, a következményekrõl.
Még nem lehet egyértelmûen kijelenteni, hogy ki okozta ezt a tragédiát...szóval én még kivárok.
Remélem, a bûnösök minél elõbb elõkerülnek és megbûnhõdnek!
Tegnap megkapták a "fekete dobozokat" a maláj hatóságok /mindenképpen furcsa, hogy csak 3 nap elteltével/, remélem ezek által rögzített adatokból közelebb kerülünk az igazsághoz.