Több összetevõs a dolog. Elõször is a cucc irányíthatatlanul jön vissza. Másodszor is az aktuális pályaadatok attól függenek, hogy a légkör milyen sûrû odafenn, ez meg attól függ, hogy milyen a naptevékenység és ennek hatása a felsõ légkörre (az ugyanis folyamatosan tágul-zsugorodik), de még attól is függ, hogy épp nappal vagy éjszaka van-e. Ezekbõl a felvázolt dolgokból mérni csak azt tudjuk, hogy egy adott pillanatban hol van és milyen sebességgel közlekedik a szonda, de azt csak becsülni lehet, hogy hol lesz x óra múlva. Közben, ahogy ereszkedik, "pattog" a légkörben, hol magasabban, hol alacsonyabban száll, de átlagét tekintve csökken a magassága. Csináltam errõl diagramot, de mivel melóhelyen vagyok, nem tudom feltenni az oldalamra, csak fészbukon van fenn, ha érdekel: Link

Hamarosan beér a légkör egyre sûrûbb részébe, ahol a sebessége is játszani kezd majd rendesen... Szóval nem könnyebb dolog, mint megmondani, hogy hány centi hó lesz 2020 február negyedikén Mucsajröcsöge-alsón.