Informatika
A mai világban olyan sok negatív dolog van írva-említve, hogy megosztanék veletek egy nagyon pozitív történést. 2010.11.23 vásároltam egy ASUS K50IJ laptopot, 24-36 hónap garanciával. Majd idén január 14-én kék képernyõvel elhalálozott, hibaüzenetben merevlemez olvasási hibával. Átlapoztam a garanciafüzetet, nem volt egyértelmû, mire van 24, illetve 36 hónap garancia, de gondoltam, egy próbát megér.... természetesen a 36 hónap csak a LED kijelzõre vonatkozik, az összes többi 24 hónap, ami lejárt. És itt jön a pozitív fordulat: a szervizes ügyintézõ közölte velem a rossz hírt. Budapesti szervizbõl el, majd másfél óra múlva hív telefonon. Ha nem vagyok túl messze, lépjek vissza. Visszamegyek, majd közli, hogy egy ügyfelük visszamondott egy Intel SSD x25-M 120GB merevlemezt. Ezt beszerzési(!) áron, számlával, 36 hó garival beépítik a laptopomba, tehát semmi maszek, semmi lenyúlt cucc és sundámbundám. A lényeg: a tönkrement 500 GB-os merevlemezrõl lementettek nekem mindent, beszerelték az említett SSD-t, telepítettek rá op. rendszert, még amit kértem és munkadíjjal együtt kértek 25 E Ft-ot, számlával. Mindezt két munkanap alatt! Aki egy kicsit is utána néz, hogy egy ilyen SSD mennyibe kerül, kicserélték, telepítették és minden, tudhatja, hogy nagyon jól jártam. Duplán is, nem csak a pénz miatt, hanem azért, mert az ember ritkán találkozik ennyire emberséges és ügyfélcentrikus kiszolgálással. Arról már nem beszélve, hogy a laptop ezzel az SSD-vel bekapcsolás után 14 másodperccel használatra kész, a WIN7 úgy szalad rajta, amilyet eddig még nem láttam.