Na, hát akkor csapjunk is bele a lecsóba, induljon a téli kör! Szeretném megkérni hófúvást, a nyári kör első helyezettjét, hogy jelölje ki nekünk az első forduló helyszínét és időpontját. nevet

Választható helyszínek: 

Bécs (Wien-Hohe Warte) [11035]
Békéscsaba [12992]
Budapest-Ferihegy [lhbp]
Budapest-Pestszentlőrinc [12843]
Csíkszereda (Miercurea Ciuc) [15170]
Debrecen [12882]
Eger [12870]
Felcsút [metnet-es észlelő]
Kékestető [12851]
Lomnici-csúcs (Lomnicky Stít) [11930]
Miskolc-Diósgyőr [12772]
Mosonmagyaróvár [12815]
Nagykanizsa [12925]
Paks [12950]
Pécs-Egyetem [38528]
Siófok [metnet-es észlelő]
Sopron-Kurucdomb [13704]
Szeged [12982]
Szombathely [12812]
Zágráb-Maksimir [14240]

Meteorológiai állomások beosztása: Link

Változások a nyári versenykörhöz képest: 

Budapest-Újpest meteorológiai állomása kikerült a választható helyszínek közül. Jákli Imi a "székhelyét" Budapest-Pestszentlőrincre teszi át, így ezáltal ott már valamivel több időpont lesz választható. Ezáltal a beosztásban is feltüntetésre kerültek külön jelzővel ezek a napok. Budapest-Újpest helyére (kinek örömére kinek bánatára  laza ) bekerül Budapest-Ferihegy, ahol Bujdosó Bence, Hérincs Dávid és én fogjuk elvégezni a mezőny számára a repülésmeteorológiai észleléseket. Mivel Ferihegy már játszott pár évvel ezelőtt a versenyben, azért emlékeztetőül beírom az alábbi dolgokat, amit érdemes tudni az itteni megfigyelésekkel kapcsolatban: 

Tmin: az egyes pályavégeken lévő 4 saját hőmérőnk legalacsonyabb értéke (18-06 UTC között).
Tmax: az egyes pályavégeken lévő 4 saját hőmérőnk legmagasabb értéke (06-18 UTC között).
Takt: az aktuálisan kijelölt pályairánynak megfelelő jobb oldali küszöb* aktuális óra 50. percében mért érték.
Szélirány és szélerősség: az aktuálisan kijelölt pályairánynak megfelelő jobb oldali küszöb* aktuális óra 50. percében mért érték 10 perces átlaga.
Csapadékösszeg: a reptér középső részén elhelyezett műszerkertben lévő csapadékmérő adata.
Felhőzet mennyisége: amit észlelünk.
Jelenidő: amit észlelünk.

*általában délies vagy keleties szélnél a városhoz legközelebbi, 13R (1-es pálya ÉNy-i vége), északias vagy nyugatias szélnél a Vecséshez legközelebbi, 31R (2-es pálya DK-i vége)

A viták elkerülése végett az alábbiak szerint mennek az előrejelzett paraméterek pontozása:

Felhőzet, jelenidő: MET-ÉSZ-en észlelt legelső helyszíni észlelés.
T min, T max: Kinyerhetőek a főterminusi észleléskor.
T akt: Az óra 50-es adat mérvadó.
Szélirány szélsebesség: T akt-hoz hasonlóan az óra 50-kor mért adat a mérvadó.
Csapadék mennyisége: MET-ÉSZ.

Mindenkinek sok sikert és jó versenyzést kívánunk! nevet