Globális jelenségek
Egyértelmûen több autó pöfög az utcákon 2010-ben, mint 1998-ban, azonban nagyon nem mindegy, hogy mennyi CO2-t, CO-t, kormot, NOx-ot, stb. püfög ki egy autó 1998-ban és 2010-ben. Ha jól tudom, Kaliforniában törvény írta elõ, hogy 2005-re a gépkocsik károsanyag-kibocsátását 0-ra kell redukálni, 2010-re pedig már negatív emisszió (volt) a cél, azaz az olyan autók forgalomba hozása, melyek tisztább levegõt pöfékelnek ki, mint amilyet beszívnak.
Hogy ebbõl mennyi valósult meg, fogalmam sincs, gyanítom, hogy nem tudták teljesíteni, viszont arra mindenképpen jó a példa, hogy lásd, merre tartunk. Elõbb-utóbb (...) sikerül olyan konvertereket, illetve katalizátorokat beépíteni a gépjármûvekbe, melyek minimálisra csökkentik a károsanyag-emissziót. Egy kis szén-dioxidtól pedig nem kell megijedni
Hogy ebbõl mennyi valósult meg, fogalmam sincs, gyanítom, hogy nem tudták teljesíteni, viszont arra mindenképpen jó a példa, hogy lásd, merre tartunk. Elõbb-utóbb (...) sikerül olyan konvertereket, illetve katalizátorokat beépíteni a gépjármûvekbe, melyek minimálisra csökkentik a károsanyag-emissziót. Egy kis szén-dioxidtól pedig nem kell megijedni