Globális jelenségek
Mielõtt végleg elmerülnénk a teljesen marginális lökettérfogatok és lóerõk kétes értékû bûvöletében...
Ebbõl már összeállhatott vona a kép, hogy milyen motor is ez:
"Nagynyomású HDi dízelem, turbóval, két vezérmûtengellyel, 16 szelepkével, 213 Nm-el 5,5 városit produkál pesti dugóban, 1,5 tonna önsúllyal."
Kicsit sokat feltételezel az 1.4-rõl, jó az 160 Nm-nek is.
A lényeg pedig ezen van:"A rendszer ua, mint 1.6-nál."
Mármint a HDI.
Nyilvánvaló, hogy ha A6 példát hozok koromfröccs ügyben, nem az 1.6 hengerûrtartalomhoz hasonlítom, hanem a vele párhuzamosan összehasonlítható nagy löketû HDi motorokhoz.Lsd. 407, 607 2.7 HDi stb.
Ebbõl már összeállhatott vona a kép, hogy milyen motor is ez:
"Nagynyomású HDi dízelem, turbóval, két vezérmûtengellyel, 16 szelepkével, 213 Nm-el 5,5 városit produkál pesti dugóban, 1,5 tonna önsúllyal."
Kicsit sokat feltételezel az 1.4-rõl, jó az 160 Nm-nek is.
A lényeg pedig ezen van:"A rendszer ua, mint 1.6-nál."
Mármint a HDI.
Nyilvánvaló, hogy ha A6 példát hozok koromfröccs ügyben, nem az 1.6 hengerûrtartalomhoz hasonlítom, hanem a vele párhuzamosan összehasonlítható nagy löketû HDi motorokhoz.Lsd. 407, 607 2.7 HDi stb.