Hó- és zivatarlesen
Sat24 animált mûholdkép
Európai radarképek
Kedves fórumozók!
Egy újabb fejlesztés nyomán az alábbi változás állt be a szakmai fórumok használatával kapcsolatban: A "Hó- és zivatarlesen" valamint a "Hosszútávú esélylatolgatások" fórumok használata ezentúl az ú.n. szakmai joghoz van kötve.
Részleteket ld. a Metnet szabályzat I/7. pontjában.
Módosítva: 2009.07.18
Európai radarképek
Kedves fórumozók!
Egy újabb fejlesztés nyomán az alábbi változás állt be a szakmai fórumok használatával kapcsolatban: A "Hó- és zivatarlesen" valamint a "Hosszútávú esélylatolgatások" fórumok használata ezentúl az ú.n. szakmai joghoz van kötve.
Részleteket ld. a Metnet szabályzat I/7. pontjában.
Módosítva: 2009.07.18
Cipó:
Félerevezetõ információid légyszíves befejezni !
1: Nincs -15°C, -13°C a térség aktuális hõmérséklete, ilyen szélben nincs ekkora különbség.
2: A szélmeghatározásaid a naplóban nagyon túlzóak, a szél erõs, viharos lökésekkel, és ilyenkor az alapszelet kell jelölni, nem a széllökéseket (az is cak viharos lenne).
3: A 35-ös fûút nem járhatatlanság közeli állapotban van, a néhány cm-es hónyelvek a közlekedést nem bénítják meg.
Délben munkába jövet a félreészleléseid nyomán még a hólapátot is betettem a kocsiba, aztán nem volt semmi különös.
Írásom nem a megbántás jelzõjével íródott, csupán kérés az objektivításra !
Félerevezetõ információid légyszíves befejezni !
1: Nincs -15°C, -13°C a térség aktuális hõmérséklete, ilyen szélben nincs ekkora különbség.
2: A szélmeghatározásaid a naplóban nagyon túlzóak, a szél erõs, viharos lökésekkel, és ilyenkor az alapszelet kell jelölni, nem a széllökéseket (az is cak viharos lenne).
3: A 35-ös fûút nem járhatatlanság közeli állapotban van, a néhány cm-es hónyelvek a közlekedést nem bénítják meg.
Délben munkába jövet a félreészleléseid nyomán még a hólapátot is betettem a kocsiba, aztán nem volt semmi különös.
Írásom nem a megbántás jelzõjével íródott, csupán kérés az objektivításra !