Mondhatni jó kérdés, de nehezen megválaszolható ilyen egyszerûen! Ezért konkrétumot nem nagyon tudok ajánlani, de néhány fogódzót azért igen. Az érzékenységet ajánlatos a lehetõségekhez mérten "alacsonyan" tartani, a minél kevesebb zaj miatt. Az is lényeges, hogy ez a három összetevõ együttesen határozza meg a végeredményt: pl: Az érzékenység záridõvel fordított arányosságban áll az expozíció szempontjából, vagyis kétszer akkora ISO-értékhez fele akkora záridõ tartozik... A rekesz ugyancsak fontos, mely egyrészt az érzékelõre esõ fény mennyiségét határozza meg, valamint általa beállíthatjuk a mélységélességet (tág rekesz, kis mélységélesség) stb. Minél szûkebb a rekesz, annál nagyobb záridõre van szükségünk...
Rövidebb záridõvel dermedt (az éppen zuhanó vízcseppek megmerevednek), hosszabb záridõvel pedig dinamikusabb, de akár bemozdult, homályos képeket érhetünk el. Van még egy dolog a fehéregyensúly, amit célszerû beállítani az aktuális fényviszonyokhoz. Elég összetett dolog ez... nevet Sötétben, villámoknál hosszabb záridõ kell, akkor viszont mindenképp állvány is kell! Esti fotózásnál szintén fontos lehet a megfelelõ rekesz: szûkebb rekesznél egy utcai lámpa alakot ölt, nagyobb rekesznél pedig egy fénylõ gömböt...
stb, stb, stb nevet