Kiváncsian várom a választ, mert hét éve mûködik szinte állandóan gázos üzemben minden probléma nélkül, még nem hagyott ott soha sehol, hidegben is mindig "pöccre" indult (benzines módban megesett néha hogy kettõt hármat kellett nagy hidegben indítózni). Egyetlen szigorú kitétele van a gázos járatásnak - "tízezres" olajcsere, csak szintetikus olaj mehet bele és a gyertyákra sem árt odafigyelni. Nekem eddig annyi problémám volt hogy negyedévente olajcsere, évente zöldkártya és a szigorított mûszaki, amin legutóbb (2006 februárban) is úgy ment át hogy nem kellett hozzányúlni semmihez, még állítani sem kellett semmit. Egyetlen nagyobb javításom volt 2003-ban, amikor az M7-esen vészfékeznem kellett a kéttonnással és leszakadt a bal elsõ fékpofa betétje (csak halkan mondom) a belsõ sávban elõztem a sort de mögém állt egy Alfa Romeo és "villogva tolt" maga elõtt de nem tudtam kisorolni elõle csak amikor lett egy hosszabb üres szakasz, kisoroltam, de a biztonságos távolban lévõ kocsisor hirtelen lelassult, visszamenni nem tudtam a belsõbe mert az Alfa 260-al eldöngetett mellettem, de aki mögöttem volt látta hogy baj lesz ezért bement a belsõ sávba, hát beleálltam a fékbe és csak az volt a szerencsém hogy felgyorsult a kocsisor, pedig az utolsó kocsitól már alig félméterre voltam és még 60-at mutatott az óra. A kéttonás becsületére legyen mondva, hogy a vészfékezés ellenére nem tört ki semerre és csak másnap vettem észre hogy gond van a fékkel. Egyébként sejtem - arra gondolsz hogy gázos üzemben jóval nagyobb a motor alkatrészeinek hõterhelése mert a gáz magasabb hõfokon ég el - ezt a szakember (akihez zöldkártyára hordom Pesten) mondta hogy ezért kell szintetikus olaj bele. Eddig a Kárpát utcai szakszerviz csak belenézett és közölte motorikusan minden rendben nem kell hozzányúlni. (Gépház Apó bocsi)