A közlekedés nagyon rossz példa. Egyrészt, mint írtam is, a közlekedési szennyezés csak a kibocsátás közvetlen környezetében nagy, kicsit eltávolodsz tõle, már drasztikusan lecsökken. Ehhez még mérések sem kellenek, elég, ha végigsétálsz egy fõúton, majd egy kisebb forgalmú mellékutcában.

Aztán persze, több autó van most, de nézd már meg egy mostani autó üzemanyag-fogyasztását és károsanyag-kibocsátását, egy akkorihoz képest. hideg

És akkor ugyebár még mindig egy kertvárosi mérõállomásról beszélünk.

Beépítettség: a belvárosi épületek nagy része már a 19. század végén állt, nemhogy a 20. közepén. Nagyobb volumenû építési program a panelosodás,

de ugyebár még mindig egy kertvárosi mérõállomásról beszélünk.

A többi okkal mi a helyzet, mert ez eddig kettõ, és elég gyenge lábakon áll.

Félreértés ne essék, én nem azt mondom, hogy nem nõtt a hõsszennyezés, biztosan nõtt, le is van mérve, hogy mennyivel.

Csak Bakonyvár folyamatosan azt terjeszti, hogy ez olyan mértékû, ami használhatatlanná teszi pl. a 'lõrinci méréseket.

És ez szerintem csak szimplán hazugság, ill. a totális hozzá nem értés állandó demonstrációja. Amire ezen az oldalon továbbra sem lenne szükség. De sajnos mindig visszatér, hiába adja be a hattyúhalált félévente.