Persze, igazad van, hány repülõ zuhant már le tervezési és ellenõrzési hiba miatt? De ezeket általában nem egy ember, hanem képzett mérnökök százai "követik el". Egy ember a volánnál hibázhat, nem egy atomerõmûben (lehet, hogy egy atomerõmû tervezését egy embernek tulajdonítják, de hogy nem õ találta ki az egészet és valósult meg a pontos tervek szerint, az teljesen biztos). Félreértés ne essék, nem kötekedni akarok, nem befolyásolni, semmi ilyen. Egyszerûen csak mindennek akkora figyelmet és idõt kell szentelni, amilyen kritikus, ha nem sikerül. Ha holnap összeeszkábálsz egy fa asztalt a kertbe, nem hívsz száz mérnököt egy évre tervezni, de nem is történik nagy baj, ha egy tál leves súlyától összeomlik. Soha semmi sem lesz 100%-kal egyenlõ biztonságú, persze érdemes diverzifikáltan, sokfelõl tájékozódva gondolkodni. Ismerjük el, a szélenergia, árapály-erõmûvek egyelõre nem alternatívák az atmerõmûvekkel szemben, azaz szükség van rájuk. Ez nem lehet kifogás a késõbbi változtatásokkal, fejlesztésekkel szemben (lásd sajnos olajipar), de számolni kell vele, hogy jövõ hétre még nem készül el a Perpetum Mobile sem nevet