Ezzel csinálnak hülyét a városból? Jajj, Floo, megint túlturbózod a témát. nevet A régió- vagy városmarketing értelemszerûen él ilyen eszközökkel; ez legyen a legnagyobb gondunk. Persze, hogy konkrétan nem szubmediterrán Szeged, de a szó hangulati hatása tökéletesen alkalmas annak érzékeltetésére, hogy pl. nyáron a hõségérzet-faktor ott, ill. általában az Alföld délkeleti részén intenzívebb az ország bármely más területéhez viszonyítva, beleértve akár az Alföld középsõ területeit is. Élj ott végig néhány nyarat, aztán megérted.
Nemhiába vásároltak pl. a skandinávok, hollandok, stb. tanyát ilyen arányban konkrétan a Dél-Alföldön és nem az ország egyéb részein. :] Persze, lehet, hogy õket is csak megvezették ezzel a csúnya "szubmediterrán" hadviseléssel. laza