Hó- és zivatarlesen
Sat24 animált mûholdkép
Európai radarképek
Kedves fórumozók!
Egy újabb fejlesztés nyomán az alábbi változás állt be a szakmai fórumok használatával kapcsolatban: A "Hó- és zivatarlesen" valamint a "Hosszútávú esélylatolgatások" fórumok használata ezentúl az ú.n. szakmai joghoz van kötve.
Részleteket ld. a Metnet szabályzat I/7. pontjában.
Módosítva: 2009.07.18
Európai radarképek
Kedves fórumozók!
Egy újabb fejlesztés nyomán az alábbi változás állt be a szakmai fórumok használatával kapcsolatban: A "Hó- és zivatarlesen" valamint a "Hosszútávú esélylatolgatások" fórumok használata ezentúl az ú.n. szakmai joghoz van kötve.
Részleteket ld. a Metnet szabályzat I/7. pontjában.
Módosítva: 2009.07.18
Egy kis beszámoló:
Az MKR Keleti széle kb.20.15.-kor érte el Iregszemcse (Tolna megye) térségét.Látványos peremfelhõ alakult ki,ami igen gyorsan áthaladt felettünk.Több lecsapót figyeltünk meg Dzsibzonnal,majd a kb.100 km/h-sebességõ kifutószél és az általa felkavart homok (föld) bekergetett az autóba.
Dzsibzonnak sikerült is egy pár vödörnyi iregszemcsei talajmintát begyûjtenie az utastérbe,ugyanis a nagy csodálkozásban nyitva hagyta az ajtót,miután beszállt.Én csak akkor vettem észre,amikor a Mark III-ast próbáltam a csomagtartóban biztonságba helyezni és egyszercsak eltûnt a GPS fénye a mûszerfalon. Szerencsére a bajtárs ezt a tevékenységét egy erõteljes felszólítás után abbahagyta.A 65-ös úton visszafelé mindenhol letört ágak nehezítették a haladást,de végül biztonságban elértük a pályát.
Az MKR Keleti széle kb.20.15.-kor érte el Iregszemcse (Tolna megye) térségét.Látványos peremfelhõ alakult ki,ami igen gyorsan áthaladt felettünk.Több lecsapót figyeltünk meg Dzsibzonnal,majd a kb.100 km/h-sebességõ kifutószél és az általa felkavart homok (föld) bekergetett az autóba.
Dzsibzonnak sikerült is egy pár vödörnyi iregszemcsei talajmintát begyûjtenie az utastérbe,ugyanis a nagy csodálkozásban nyitva hagyta az ajtót,miután beszállt.Én csak akkor vettem észre,amikor a Mark III-ast próbáltam a csomagtartóban biztonságba helyezni és egyszercsak eltûnt a GPS fénye a mûszerfalon. Szerencsére a bajtárs ezt a tevékenységét egy erõteljes felszólítás után abbahagyta.A 65-ös úton visszafelé mindenhol letört ágak nehezítették a haladást,de végül biztonságban elértük a pályát.