2024. december 29., vasárnap

Repülés

Adott napon: 
Keresés:
#529
Akkor használj ILS-t az ráirányít a reptérre. nevet Azzal nem tudsz mellé landolni a reptérnek.
#528
ja..nem hidroplánnal..
#527
Larnaca tényleg jó...sikerült landolnom....a tengerre szomoru
#526
Jaja. nevet Nagyon klassz hely. Sok gép még tesz egy fordulót a leszállás elõtt, valószínû, mert túl magasan vannak. Mi is mikor szálltunk le, kifordultunk a tenger felé és úgy közelítettük meg a repteret. Larnaca-tól keletre a part mentén ez nagyon látványos ugyanis ott volt a szállásunk és a gépek sokszor ott fordultak egy kört.
#525
A "köpéstávolság" Larnaca esetében kb 80m. A partszakasz le van zárva szögesdróttal. A siklópálya alájutás csak vizen lehetséges. A kerités mellõl se volt semmi a légibemutató. Porzik a viz a startnál.
#524
Javslom Gyuri, hogy próbáld ki az útvonalat. Nagyon jó. Fõleg Larnaca reptere. Szinte tényleg egy köpésre van a kifutó a tengertõl. Na jó a kifutó nem ,de a repteret körülvevõ kerítés igen . vidám Most idõ híjján nem volt lehetõségem röpköni, de sebaj jövõhéten majd kárpótol a 737-es szimulátor a Jövõ Házában. vidámD
#523
nevet Bocsinevet
#522
Ciprusra a jövõ hét elejére enyhe hideg /-2,-5fok/ és gyenge havazás várható.... nevet
A legnagyobb havazás Lemesos környékére tehetõ./forrás:légbõlkapott hírügynökség
#521
Ez igen, én nem szoktam "szimulálni" engem visznek, arra vannak a profi pilóták. További kellemes telelést nektek pénteken lelépek nyaralni egy hetet, +15 +21 fokos 850hPa mellett csak nem fogok megfázni.
#520
Ja és már több órával rendelkezek 737-bõl mint vitorlából vidámvidám pedig azért azt már lassan 3 éve nyomom.
#519
Ami szép az egészben, hogy én mióta a szimulátort használom, egyszer se zuhantam le vele. Pedig mentem már Tu-154-sel na az nagy falat volt, de megbírkóztam vele, ugyanis minden oroszul volt kiírva. Ezenkívül mentem 777, 747 és 737-sel. Airbussal még nem sikerült ugyanis egy fájl miatt nincs hangja a gépnek. szomoru Ezenkívül rengeteget repülök Falkeval. vidám
#518
Nemigaz...meg kell tanulnom repülni..még öreg fejjel,szimulátoron is.Legalább 1500 embert veszítettem a "repülésem" alatt.Hát ez kész..átesés átesés hátán,én hülye.
Álló hajtómûvel persze,mert mé ne legyen hiba,ráadásul 747.
#517
Az útvonalrepülés nem kivánságmûsor. Ciprus felett azért nyugisabb idõ lesz 60 óra múlva, ami nem baj.
#516
Feltétlenül csak 30°-os szög alatt, az anticiklonális oldalon repüljetek be a JET-be, és ismét a magasnyomású oldalon lépjetek ki, hogy elkerüljétek a nagyobb szélnyírásokat és a turbulenciát!
vidám
#515
T KEVE! Nincs megállás, télen is nyomni kell. vidám Amúgy most szervezem a kiruccanást a Jövõ Házába ,hogy kipróbáljam a 737-es szimulátort, ilyen csak 2 van országban egy itt egy meg Nyíregyen ahova jelentkeztem. Kíváncsi vagyok mikorra sikerül idõpontot szerezni ,mert azt olvastam nagyon sok a jelentkezõ.

Az útvonalat meg, majd szombaton vagy vasárnap megrepülöm.
#514
A pofám leszakad már megint repülsz vidám vidám
#513
mdávid- Bp-Sharm: 3ó 35perc Sharm-Bp 3ó 50perc a menetrend alapján, végsiklás az aqabai öböl felett majd jobb fordulóval leszállás, jellemzõ pályairány a 04-es. Déli szélben 22-es pálya. 11-15 óra között melyik oldalt (bal-jobb üléshely) látod kedvezõbbnek?
#512
nevet Hókirály a kedvedért majd lecsekkolom a szimulátroban. vidám Amúgy nagyon kíváncsian várom az MSFS X-et ami nyáron fog megjelenni. Kicsit élethûbb lett a textúra. Tiipjeim szerint minimum 5CD lesz. vidám
#511
Vki esetleg FALCON 4 ALLIED FORCE nevû repülõszimulátorral esetleg játszik?
#510
Na ez jó... Épp a leszállást kezdtem meg a torony azt mondta tiszta a 13L kifutó erre 4-5km-re 1000láb magasan hallom a rádióba, hogy egy másik gép kapja meg a felszállási engedélyt a 13L-rõl. Izgi volt mert végig láttam magam elõtt a gépet felszállni. Jól kicentizték... Közben a 13R-en meg egy 747-es szállt le. Jó kis forgalom volt Ferihegyen az biztos. nevet
#509
Kálmán! De én közben megállítottam a játékot és mentettem ki képeket is. A naplementét muszáj volt lekapni. nevet Meg én nem mentem vaktában elõre, hanem rendesen rádión keresztül nyomták az adatokat.
#508
Nekem 2ó 40 perc volt a Malévval (2002.06.15.), tehát a 3 óra egész jó idõnek számít. Mennyi lehet Bp- Sharm El Sheikh? ( remélem márc.17-én mért repidõ adattal fogok rendelkezni)
#507
No megvolt az elsõ hosszabb távom. nevet Ferihegy-Larnaca kb. 3 órás volt az út és a naplementét is 10.000m magasról láthattam. Zsír nagyon... Ezekután nincs más elképzelésem, csak pilóta szeretnék lenni. Mellesleg az utat egy B737-400-sal röpültem le. Mint azt 4 éve a valóságban, de akkor utasként. nevet
#506
Ejj az anyját milyen képeket linkelt be a fórumba. húúú nagyon zsííííír. A vitorlázós kép viszi a pálmát. Naggyon állat. vidám
#505
Látom itt egy páran szimulátorral is foglalkoznak.
Nos készûl már a következõ nevet

Fórum és képek: Link
#504
Kálmán gratula eszt eltanáltad rendesen 5100m nem semmi, figyelem elörejelzésedet. vidám
#503
mai: h max 5100m ez már valami.
#502
vidám
#501
Köszi T keve, de nekem már megvan az 5000-rem, egy felszállásból.
#500
Kálmán 60%-os Pipis hegy gyere repülni hullámot vidám vidám
#499
Ez nagyon is igaz hókirály. Én ezt csak azért mondtam, hogy mire képes az idõ még talajközelben is. Amúgy a reptér É- fele elõtt egy mezõ van, csak egy föld út vágja el a reptértõl. Arra sikeresen leszállt, és csak át kellett tolni a startra.
#498
vidám
#497
A szerencsétlenül járt cimboránál is az volt a gaz hogy a völgyek között belekeveredett egy légáramlatba és elomondása szerint egyik pillanatrol a másikra az ernyöje maga elött kavargott! Mire a póternyö kinyilott már a fenyöfák tetején landolt....
#496
Ha magasban téved bele túléli, alacsonyan: bele is halhat ,csak ennyi.
#495
Miért kéne sárgalap az oktatónak? Õ sem tudta,hogy ott egy erõs leáramlás van. Ez mindenkit meglepett ,mert ugye ha a magasban téved bele egy leáramlásra és nem ér haza az oké. Tehát tud az idõ sok meglepetést okozni, még "hazai" pályán is. nevet
#494
Sárgalap az oktatónak.
#493
Hogy a témához hozzászóljak. Az idõjárással kapcsolatban. Volt olyan növendék aki már a leszálláshoz készülõdött, megvolt az iskolakör 4. forduló. Majd jött egy 5m-es merülés és a reptér elõtt landolt. :/ Az oktató nem hitte volna el ha nem a saját szemével látja.
#492
jalos: Igazad van! Én szerencsére csak kivülröl szemléltem az eseményeket és érteni sem értek hozzá! Csak érdekesség képpen irtam le ezt a kis kalandot ,nem azért hogy befolyásoljam a többi e sportág kedvelöjét!
Köszönöm hogy hozzászoltál nevet
Üdv: CONTROL
#491
Támogatom a korábbi hozzászólást- a felelõtlen ember kedvezõ esetben kórházba kerül.
#490
Sziasztok!

Controll történetére reagálva:
Ha a barátod tényleg a nyáron kezdte el, akkor valószinûleg sem ténylegesen nem voltak még meg a képességei az egyedül repüléshez, a környezet, az idõjárás stb. alapján eldönteni hogy lehet-e repülni, és valószinûleg a jogosítása sem volt meg erre.

Csak azért irom ezt meg, nehogy valaki ezekbõl azt szûrje le hogy ez milyen veszélyes. Ésszel kell repülni, a repülés veszélyes üzem, a levegõt nem lehet letegezni. Akik pedig itt vannak azok tudják a legjobban hogy az idõjárási viszonyok (amire a siklóernyõ az egyik legérzékenyebb repülõeszköz) sok esetben kiszámíthatatlanok még a megszokott, ismert hazai környezetben is, hát még egy - valószínûleg Alpesi - teljesen más magashegyi környezetben.

Én két éve repülök (évente úgy 50 órát, köztük már több távot), de valószinûleg idegen terepen - fõleg alpesi hegyek közt ahol teljesen más a mikrometeorlógiai környezet - teljesen egyedül még nem indulnék el repülni.

Szóval az ilyen esetek ne tántorítsanak el senkit olyat a repüléstõl aki józan gondolkodású, a tanult szabályokat, az oktatók, tapasztalt pilóták véleményét, javaslatait betartani képes.

Jalos
#489
Köszi,mûxik az S gomb,így még jobb hogy kívülrõl is látni a gépeketnevet
#488
Ja bocs. ez ahol add-on-kat lehet letölteni.

Ez a jó link:

Link My_eGallery&file=index&do=showgall&gid=10&offset=50&orderby=hitsD

"name=" után van egy szóköz.
#487
Amúgy hozzáteszem naplementében a legjobb. Ma példálul voltam 5000m-n és fasza kis kondenzcsíkot húztam. vidám

Link

Itt rengeteg kép van a játékból. Vannak nagyon szépek is.
#486
Nekem a monitor felbontás miatt kicsit zûrösek a fényviszonyok,viszont a reptérieket már sikerült megõrjítenem egy pár keresztbe landolássalnevet
#485
óó! Én már tervezett útvonalon repülök,közben folyamatos összeköttetésben vagyok Feriheggyel rádión õk adják az utasítást végig. Autópilóta on és szépen végigrepülök. Majd ha az idõ úgy adja akkor használom az ILS-t bár ezzel még vannak kisebb gondjaim,ha az approach-ot is használom. nevet
de a leszállás már nem vészes. Általában Boeing 737-sel tolom. De néha szórakozásképpen Falkezok is.
#484
Mdávid:utólag is köszi,egész délután repültem,bár a landolásnál akadtak gondok,ui nem tudtam mi a lábfék gombja így kicsit túlszaladtam a pályán... nevetösszetört a Boeing szomoru nevet
#483
Szia mindenkinek!
Múlt héten sielni voltam a baráti társaságommal (10fö) Ausztriában.Köztünk volt egy kedves cimborám aki nyáron elsajátitotta a siklóernyözés rejtelmeit...Üzte is a sportágat egész nyáron majd jött a tél és arra várt hogy ha megyünk sielni,hozza magával a felszerelést és a hegyek között is kiprobálja tudását.
Az idöjárás kedvezett egyik nap a szél és a felhök meghoditásához,igy kedves barátom magával hozta a motyot a hegytetöre...
Kicsomagolt majd kisebb nagyobb szélsebesség problémákkal küszködve felemelkedett a levedöbe...soha nem láttam még ilyet! Kicsit félénken figyeltem az eseményeket de tetszett a dolog! Majd othagytam a siklóernyösök területét és sielni kezdtem!
Egy jó 2 óra mulva helikopterek zajára lettem figyelmes a völgy felett,vasárnap volt, gondoltam fentröl figyelik a rengeteg sielöt.Épp fent voltam a csúcson igy simán látni lehetett amint a 2 helikopter cirkál a völgyben....
Kb egy óra múlva lent találkoztam a csapatunk egyik tagjával aki ilyedten rohan oda hozzám és újságolja a rosz hirt....
Sajna a siklóernyós barátunk hirtelen eltünt a levegöböl és zuhanórepülést vatt a fenyöerdö irányába...Hirtelen megilyedtünk mindannyian hogy nincs e komolyabb baja az illetönek...de szerencsére épségben megúszta a zuhanást a póternyönek és a 2 méteres hónak köszönhetöen ami az erdöben volt nevet
A zuhanást egy arra sielö osztrák emberke éppen szemügyre vette igy riasztotta a hegyimentöket és a rendörséget akik 5 percen beül a levegöben voltak. A cimborát mint egy fél órába tellett mir megtalálták fentröl.Leereszkedtek szerencsétlenhez majd felhuzták és megfelelö helyre szállitották majd adategyeztetés és rendörség!
Szóval megúszta kedves barátom a kissé veszélyes kalandot de gondolom egy életre szól neki ez a "kalandnak" nevezhetö telelés nevet
#482
Visszanéztem egy webkamerás gyorsított felvétetelem.Azt tudtam,hogy egy légi folyosó van felettem,de hogy ekkora? Alig bírtam számolni a gépeket. nevet
#481
Hello srácok régi használoja vagyok a FS(Flight Simulator) nak. Igaz, hogy ezt tanulni kell, de nekünk bevált még az Ulraligt relüléshez is. Nézétek meg a www.fsklub.hu oldalt én is oda fogok bejárni(de elöbb DSL kapcsolatot létesitek)most csak radionet van ami nem jó online játékra see you all bye.
#480
Hát voltak pontok amiket nehéz volt megtanulni. Amúgy nemolyan vészes szerintem. Egyedül arra kell vigyázni,hogy itt csak egyszer lehet megpróbálni a leszállást. Az meg,hogy menyi ideig lehet fenntmaradni az idõjárástól függ. Vannak-e emelések. Ha nem akkor 4 perc egy iskolakör,ha meg sikerül elkapni egy termiket akkor akár órákat is el lehet tölteni.

Én már nagyon várom a tavaszt. vidám

Havazás előrejelzés

Utolsó észlelés

2024-12-29 17:03:49

Kapuvár - 120 m

2.0 °C

18002

RH: 81 | P: 1028.7

Észlelési napló

Térképek

Radar
map
Aktuális hõmérséklet
map
Aktuális szél
map

Utolsó kép

133406

Hírek, események

Indul a MetNet előrejelzési verseny sorozatának 41. sorozata

MetNet | 2024-11-02 11:38

pic
Kis pihenés után folytatódhat a meteorológiai megmérettetés, immáron 41.